Q&A

Q: De ce tip de telefon am nevoie pentru a descarca si a folosi aplicatia pentru smartphone GTI TAXI?

A: Aplicatia GTI TAXI este compatibila cu telefoane si tablete cu sistem de operare Android si iOS (iPhone si iPad).


Q: Cat costa sa folosesc aplicatia GTI TAXI?

A: Nu te costa absolut nimic. Trebuie doar sa o descarci gratuit din App Store sau Google Play. Utilizarea aplicatiei este de asemenea gratuita.


Q: Am solicitat un taxi, dar nu imi apare niciun rezultat.

A: Mai intai verificati daca aveti conexiune buna la internet si daca serviciul care va localizeaza prin GPS este pornit. Un alt motiv ar putea fi chiar faptul ca in apropierea zonei in care va aflati nu se gaseste niciun taxi disponibil. De asemenea, trebuie sa tineti cont ca daca va aflati in interiorul unei cladiri si nu sunteti conectat la o retea Wi-Fi, pot exista probleme cu pozitionarea GPS. Conectarea dispozitivului personal la o retea Wi-Fi imbunatateste si chiar elimina riscurile de a nu fi localizat precis.


Q: In ce orase pot comanda un taxi folosind aplicatia GTI TAXI ?

A: Aplicatia GTI TAXI a fost lansata simultan in 24 de orase din Romania, putand fi folosita atat de catre soferii de taxi cat si de catre clienti. Orasele in care aplicatia poate fi folosita sunt: Bucuresti, Arad, Bacau, Baia Mare, Braila, Brasov, Buzau, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Focsani, Galati, Iasi, Oradea, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Sibiu, Suceava, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara.


Q: Sunt sofer si vreau sa utilizez aplicatia. Desi am completat campurile din aplicatie, contul meu nu este activ. De ce?

A: Pentru ca un cont sa devina activ trebuie sa incarcati in aplicatie exact informatiile si imaginile solicitate. In cazul in care ati furnizat informatii incomplete sau nu ati furnizat documentele solicitate, contul nu va fi activat. Pentru a va asigura ca veti avea un cont activ va rugam sa ne furnizati o adresa de mail valida, iar daca deja ati facut-o, va rugam sa verificati daca ati primit vreun mesaj din partea echipei noastre.


Q: Ce date pot sa vad despre sofer si masina inainte de a da comanda?

A: In momentul in care la comanda lansata de client raspund unul sau mai multi soferi, puteti vedea urmatoarele detalii ale acestora: fotografia soferului (daca soferul a optat pentru afisarea fotografiei), numele acestuia, compania de taxi la care este dispecerizat, tariful/km, timpul in care masina va ajunge la comanda, rating-ul soferului si impresiile lasate de clientii acestuia.


Q: Pot renunta la o comanda dupa ce a fost acceptata de sofer?

A: Da, dar doar in cazuri justificate. Recomandarea noastra e sa suni soferul. Poti anula 3 comenzi pe parcursul unei saptamani.


Q: Poate un sofer sa anuleze o comanda pe care a acceptat-o?

A: Da, doar in cazuri extreme (pana, accident) si cu anuntarea clientului.


Q: Pot inchide telefonul dupa ce comanda a fost acceptata de sofer?

A: Da. Comanda nu se va pierde. Vei primi o notificare cand soferul ajunge la locul de intalnire.


Nu sunteti satisfacut de informatiile pe care le-ati aflat aici? Contactati-ne